دختر بودن یعنی...


♥نسیم♥

من یه دخترم...

نه دوست دارم موهامو رنگ کنم نه  تا ساعت 12 شب بیرون باشم

نه لب به هیچ خوراکی حرومی میزنم...

موهام به اندازه کافی رنگش خاص هست...

خودمو تو ارایش خفه نمیکنم واسه جلب توجه...

جایی که جنس مخالف هست ناز نمیکنم...

بلد نیستم دورو باشم چون خانوادم با فرهنگن...

دنبال پول و ماشین مدل بالای این و اون نیستم...

چون خانوادم برام کم نذاشتن و عقده ای نیستم

مهم نیست پشت سرم چی میگن...

چون کسایی که برام مهمن منو میشناسن...

تیپم ساده و شیک هست...

بهم میگن مغرورم چون اهل گناه نیستم...

هرکسی رو غرق محبت نمیکنم

به هر کسی که از راه رسید نمیگم دوستت دارم...

همینم که هستم من عوض نمیشم...

برای من دختر بودن یعنی همین

وگرنه جنس اشغال و ارزون تو بازار زیاد پیدا میشه...

من به دختر بودنم افتخار میکنم...

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت15:09---2 فروردين 1394

سلام عزیییییییرم.الان که من این کامنت رو میذارم باید تو راه شیراز باشی امیدوارم لحظات خوشی رو کنار خانوادت داشته باشی عزیزم.عیدت هم مبارک...
از طرف: بهترین دوستت باران خانوم!!!


پاسخ:سلام باران جونم عیدتوهم مبارک.دلم برات تنگ شده راستس برات سوغاتی خریدم بدو بیا خونمون ک بهت بدم خخخخخ مسافرت خیلی خوب بود جای تو خالی...


آقایی و خانومی سفیدپوش
ساعت19:42---15 بهمن 1393
سلامممممم نسیم جون چه وب نازی دارییییییی مطالبت عالیه به ماهم سربزنی خوشحال میشیم مرررررررررسی

عشق2طرفه(محمد)
ساعت18:47---3 دی 1393
لااااااااااااااااااااایکــــــ ـــــــــــ ــــ داری نسیم
باران خانوم اصن همش خوبه خخخخ والاا

پاسخ:ممنون از لااااااااااااایک و کامنتت.... تعریف از خودم نباشه بله همش عالیه خخخخ


حمید شریفی
ساعت17:56---3 دی 1393
عالیه عزیزم
تو تکی
یه دونه ای


باران
ساعت20:27---30 آذر 1393
سلام نسیم جونم متن اولیه خیلی خوب بود!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 26 آذر 1395برچسب:,ساعت 18:14 توسط نسیم| |


Power By: LoxBlog.Com